خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی به تاسیسات آب منطقه‌ای استان بوشهر

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر پر شدن آبگیرها و سدهای این استان، از میزان خسارت به تاسیسات مختلف شرکت آب منطقه‌ای را 150 میلیارد ریال دانست.

خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی به تاسیسات آب منطقه‌ای استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین باشی‌زادگان در جریان بازدید معاون وزیر نیرو در آمور آب و آبفا از تاسیسات شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر سبب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف این استان شد اظهار داشت: بارندگی در استان بوشهر دارای حجم بالایی بود به‌گونه‌ای که در برخی نقاط بارش بیش از 2 برابر میانگین سالانه بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان جم بیش از 400 میلیمتر بارش باران در مدت 4 روز ثبت شد گفت: نزول رحمت الهی در استان بوشهر سبب پر شدن آبگیرها و سدهای این استان شد و از سوی دیگر خساراتی به تاسیسات وارد کرد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به اینکه شبکه‌های آبیاری زه‌کش خسارت دیدند افزود: آب‌بردگی تاسیسات شرکت آب منطقه‌ای در رودخانه دالکی و خط لوله آبرسانی در حوزه آب‌ریز  دره آردو از جمله خسارت سیل به تاسیسات این شرکت است.

باشی‌زادگان با بیان اینکه خطوط آبرسانی 14 روستای  بخش سعدآباد قطع شد افزود:  وقوع سیل در استان بوشهر به تاسیسات مختلف شرکت آب منطقه‌ای این استان به میزان 150 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه بارش‌های استان بوشهر دبی رودخانه‌های استان را افزایش داد گفت: یکی از مهم‌ترین برکات بارندگی‌های اخیر در استان بوشهر آبگیری سد تنگ‌ارم در دشتستان بود که مخزن این سد کاملا پر و آبگیری شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.