فرماندار دشتی:

با فروکش کردن آب رودخانه عملیات ترمیم شبکه آب انجام خواهد شد

فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: بر اثر بارندگی اخیر خط انتقال آب 25 روستا شامل حسین زائری دهستان کبگان و روستاهای حاشیه کوهپایه مند قطع شده است که با فروکش کردن آب رودخانه عملیات ترمیم شبکه به سرعت انجام خواهد شد.

با فروکش کردن آب رودخانه عملیات ترمیم شبکه آب انجام خواهد شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو با بیان اینکه شماری از دامداران روستاهای مسیله‌ها، هلالی و گزک، برمصاد و کلبیا از توابع بخش کاکی با طغیان رودخانه مند در محاصره سیل گرفتار شدهاند، افزود: تاکنون 5 نفر از سیل‌زدگان روستاهای مسیله و گزگ حاشیه رودخانه مند با یک فروند بالگرد هلال‌احمر استان بوشهر نجات یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته نیز شماری از عشایر و دامداران روستاهای کردلان و بخش شنبه و طسوج واقع حاشیه رودخانه مند با همکاری دهیاران و امدادگران جمعیت هلال احمر به مناطق امن منتقل شده اند، گفت: این روستاها بعد از سیل 65 خالی از سکنه شده بود و تنها شماری دامدار در فصل زمستان به عنوان چراگاه دام از آن استفاده می کنند.

فرماندار دشتی با تاکید بر قطع شدن آب چند روستا گفت: بر اثر بارندگی اخیر خط انتقال آب 25 روستا شامل حسین زائری دهستان کبگان و روستاهای حاشیه کوهپایه مند قطع شده است که با فروکش کردن آب رودخانه عملیات ترمیم شبکه به سرعت انجام خواهد شد.

مهرجو با اشاره به تعطیلی مدارس اضافه کرد: به علت مسدود شدن راههای روستایی کلیه مدارس دهستان کبگان و همچنین روستاهای کوهپایه مند و بخش شنبه و به جز شهر شنبه و روستاهای چاهگاه و سنا در نوبت صبح و عصر تعطیل شده است.

فرماندار دشتی تصریح کرد: در زمان حاضر محور ارتباطی کردلان به شنبه، محور دهستان کبگان از طریق پل موقت کاکی و پل گزدراز مسدود است که با کاهش آب رودخانه مند این محورها نیز بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/ ث

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.