اصفهان؛

ورود اتوبوس یورو 6 به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فعلاً بی‌فایده است

ورود اتوبوس یورو 6 به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فعلاً بی‌فایده است چراکه سوخت اتوبوس یورو 6 هنوز وجود ندارد و در حال حاضر تنها سوخت یورو 4 موجود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ورود اتوبوس‌های یورو 4 به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اظهارکرد: در ناوگان اتوبوسرانی کلان‌شهرهای کشور از اتوبوس‌هایی با سوخت یورو 2 و یورو 3 استفاده می‌شود.

علیرضا صلواتی با اشاره به انتشار اخباری در رسانه‌ها مبنی بر ورود اتوبوس‌های یورو 5 و یورو 6 در کلان‌شهر تبریز افزود: ورود اتوبوس یورو 6 به صورت آزمایشی و نمونه از خارج کشور بوده و به تعداد محدودی وارد شهر تبریز شده است و تأثیر محسوسی ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ورود اتوبوس یورو 6 به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فعلاً بی‌فایده است چراکه سوخت اتوبوس یورو 6 هنوز وجود ندارد و در حال حاضر تنها سوخت یورو 4 موجود است.

وی تصریح کرد: استفاده از اتوبوس‌های یورو 4 در ناوگان اتوبوسرانی اصفهان نخستین گام نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کشور در راستای حفظ محیط زیست است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.