اردبیل؛

امدادرسانی به ۸۰۰ نفر حادثه‌دیده در اردبیل‌

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به ۸۰۰ نفر حادثه‌دیده در سطح استان اردبیل در مدت ۴۸ ساعت گذشته امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ بهرام غیبی افزود: در 24 ساعت گذشته 800 نفر حادثه‌دیده در سطح استان اردبیلامدادرسانی شدند که از این تعداد 797 نفر در برف و کولاک گرفتار و 3 نفر دچار حادثه‌ جاده‌ای شده بودند.

وی با بیان اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی استان برف و کولاک وجود داشت، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در این محورها به 200 دستگاه خودروی گرفتار شده امدادرسانی کردند.

غیبی بیان کرد:نجاتگران هلال احمر به این خودروها در بستن زنجیر چرخ، رهاسازی و هدایت به مسیر کمک کرده و 200 نفر را هم اسکان ضروری داده و در بین آنها 45 قوطی کنسرو، 75 بسته بیسکویت، 45 بطری آب معدنی، یک کیلو خرما و 50 قرص نان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته عوامل هلال احمر به یک فقره تصادف جاده‌ای امدادرسانی کرده‌اند، تصریح کرد: در این حادثه، یک دستگاه خودروی آردی در کیلومتر 32اردبیل به مشگین شهر واژگون شده و یک نفر مصدوم داشت کهفرد حادثه دیده در واژگونی پژو آردی به صورت سرپایی درمان شد.

وی با اشاره به نیروها و امکانات به کار گرفته شده برای امدادرسانی به این افراد گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری 22 تیم عملیاتی، 66 نفر نیرو و 14 دستگاه آمبولانس به خودرو گرفتار شده در برف و کولاک و حادثه دیده جاده‌ای امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان با آمادگی کامل و با شماره 122 ندای امداد به صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان هستند تا امدادرسانی سریع و به موقع در حوادث داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.