خاکزاد: مانوئل به ماشین سازی خیانت کرد

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مانوئل به باشگاه ماشین سازی خیانت کرد و به قراردادی که با ما داشت پایبند نبود به همین دلیل او را نخواهیم بخشید.

خاکزاد:مانوئل به ماشین سازی خیانت کردعلی خاکزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بیانیه اخیر باشگاه ماشین سازی تبریز بیان کرد: مانوئل فرناندز به صورت غیر قانونی قراردادش را با باشگاه ماشین سازی فسخ کرده است، این بازیکن فقط هنگامی که به پول احتیاج داشت حرفه ای رفتار می کرد و وقتی که پولی نداشتیم تا بتوانیم مطالبات این بازیکن را در زمان مقرر پرداخت کنیم وانمود می کرد که چیزی را متوجه نمی شود.

وی ادامه داد:مانوئل فرناندز توسط مترجمش با ما صحبت کرد و اعلام نمود که باشگاه ماشین سازی موظف است روز 28 ژانویه به حساب این بازیکن پول واریز کند و ما هم در جوابش اعلام کردیم که تا روز 30 ژانویه بخشی از مطالباتش را پرداخت خواهیم کرد البته باید بگویم در هیچ کجای دنیای سابقه ندارد که باشگاهی در همان زمان بتواند به حساب بازیکنی پول واریز کند.

خاکزاد در ادامه تصریح کرد:مانوئل 15 روز مانده به ترک ایران حساب های بانکی اش را بسته بود و حتی کلید منزل شخصی اش را به یکی از دیگر بازیکنان خارجی ما تحویل داده بود او سپس پس از ترک ایران ابتدا به استانبول و سپس راهی کشورش اسپانیا شد.مانوئل به باشگاه ماشین سازی خیانت کرد و به قراردادی که با ما داشت پایبند نبود به همین دلیل او را نخواهیم بخشید.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه با انتقاد از سازمان لیگ گفت: ما بارها به مسئولان سازمان لیگ اعلام کردیم که به علت برودت هوا و بارش سنگین برف امکان برگزاری بازی در روز جمعه وجود ندارد و بهتر است این دیدار در زمان دیگری برگزار شود اما متاسفانه آنها با درخواست ما مخالفت کردند.

وی در پایان نشان کرد: من از علی دایی بابت انتقاداتش هیچ گونه دلخوری ندارم و تنها از مسئولان سازمان لیگ به دلیل برخی رفتارهای نادرست و غیر حرفه ای گلایه مندم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار