خروجی نشست مسئولان ماشین سازی و نفت

اختلاف مسئولان دو تیم بر سر زمان برگزاری دیدار فردا

نشست مسئولان دو تیم ماشین سازی و نفت تهران برای هماهنگی برگزاری دیدار ماشین سازی تبریز و نفت تهران بی نتیجه ماند.

اختلاف مسئولان دو تیم بر سر زمان برگزاری دیدار فردابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور مسئولان دو تیم ماشین سازی و نفت تهران نشست هماهنگی دو تیم به منظور بازی فردا در محل هیئت فوتبال برگزار شد.

در این نشست که مسئولان دو باشگاه بە همراه  علی دایی سرمربی و محسن خلیلی سرپرست نفت حضور داشتند بر سر زمان برگزاری بازی دچار اختلاف شدند.

پیش از این مسئولان سازمان لیگ زمان برگزاری دیدار دو تیم را ساعت 16:30 اعلام که مورد توافق مسئولان نفت واقع شد از طرفی مسئولان ماشین سازی به عنوان میزبان و با توجه به برودت هوا و احتمال بارش برف و نبود هوادار با برگزاری این دیدار در ساعت 15 موافق بودند.

نقشی شور مدیر رسانه ایی تیم فوتبال ماشین سازی بیان کرد: این جلسه که ساعاتی به طول انجامید در نهایت بدون نتیجه به پایان رسید.

وی ادامه داد: در پایان نشست دو طرف هیچ گونه صورت جلسه ایی مبنی بر برگزاری زمان دیدار را تایید و امضا نکردند.

مدیر رسانه ایی ماشین سازی عنوان کرد: مسئولان سازمان لیگ و شخص تاج باید به این مسئله ورود و زمان دقیق برگزاری بازی را اعلام کنند.البته زمان دقیق برگزاری دیدار نقطه اختلاف دو تیم فردا حل خواهد شد و دو تیم در زمانی که اعلام می شود بە میدان می روند.

بر اساس اعلام مسئولان سازمان لیگ قرار است دیدار دو تیم از هفته بیست و دوم جمعه و ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار