لیگ برتر شانزدهم؛

نگاهی به دیدار‌های هفته بیست و دوم/ جدال شاگردان قلعه نویی در مشهد

هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه با انجام 4 دیدار به پایان می رسد.

نگاهی به دیدار‌های هفته بیست و دوم/ جدال شاگردان قلعه نویی در مشهدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان با انجام 4 دیدار روز جمعه 29 بهمن به پایان می رسد. 


سیاه جامگان مشهد - تراکتورسازی تبریز/ شاگردان عزیزی به دنبال فرار از قعرنشینی 

در نخستین دیدار، تیم های سیاه جامگان مشهد و  تراکتورسازی تبریز رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. در نیم فصل اول رقابت ها بازی دو تیم در شهر تبریز با نتیجه 3 بر صفر به نفع قرمز های تبریزی به پایان رسید. نکته جالب توجه در این دیدار شرایط دو تیم است . 

سیاه جامگان این روز ها با مشکلات شدید مالی رو به رو هستند و به دلیل حواشی در هفته های گذشته نتوانستند که نتایج خوبی کسب کنند. شاگردان خداداد عزیزی در نیم فصل دوم به برتری دست نیافته اند و آخرین برد آن ها به هفته چهاردهم باز می گردد .سیاه جامگان هم اکنون تنها با 17 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد و در طرف مقابل هم زیاد اوضاع متفاوت نیست. 

شاگردان امیر قلعه نویی اگر چه تنها با صدر جدول 6 امتیاز اختلاف دارند و هفته گذشته هم موفق شدند تیم رده چهارمی ذوب آهن را با 4 گل شکست دهند اما این روز ها با حواشی بسیاری از جمله احتمال کسب امتیاز از سوی فیفا رو به رو هستند. 

تراکتور سازان از آن جا که رقیبشان در ال کلاسیکو ایران باید به مصاف سپاهان برود. امیدوارند تا از این فرصت برای کمتر کردن اختلاف امتیاز خود استفاده کنند. 


سایپا - صبای قم/ مصاف حساس انتهای جدولی 

دومین دیدار روز جمعه میان دو تیم سایپا تهران و صبای قم در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود. دو تیم تنها 4 امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند و هر دو در انتهای جدول هستند. سایپا تیم یازدهم و صبا تیم چهاردهم است. دیدار دو تیم در نیم فصل نخست لیگ شانزدهم با نتیجه 1 بر صفر به سود صبا به پایان رسید. دو تیم اگرچه در چند وقت اخیر موفق نبودند اما در نیم فصل دوم روند رو به رشد و مثبتی را داشته اند. 

شاگردان حسین فرکی در 6 دیدار نیم فصل دوم به 3 پیروزی و دو تساوی دست یافته اند و صبایی ها هم 3 برد و 1 تساوی به دست آورده اند. با توجه به این موضوع دیدار دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و احتمال کسب هر گونه نتیجه ای وجود دارد. روزبه چشمی هم به تازگی به جمع شاگردان صمد مرفاویی پیوسته تا در آستانه این دیدار تعداد استقلالی ها در تیم صبا بیشتر شود. 

صنعت نفت آبادان - پدیده خراسان/ مهاجری به دنبال نخستین پیروزی در نیم فصل دوم 

تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده خراسان هم روز جمعه از ساعت 16 رقابت خود را آغاز می کنند. دو تیم تنها با 3 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوازدهم و سیزدهم جدول قرار دارند و کسب 3 امتیاز برای هر کدام از دو تیم حیاتی است. رقابت دو تیم در نیم فصل اول لیگ شانزدهم با نتیجه 3 بر 3 مساوی شد تا یکی از پر گل ترین دیدار های لیگ شانزدهم را رقم بزند. با این حال شرایط دو تیم پیش از این مسابقه زیاد مساعد نیست. 

شاگردان فیروز کریمی اما در نیم فصل دوم به غیر از یک پیروزی شاهد 2 باخت و 3 تساوی بوده اند. نماینده آبادان نیم فصل دوم را با تغییر سرمربی آغاز کرد و امیدوار است تا با کسب نتایج مناسب حداقل در میانه های جدول حضور داشته باشد. در طرف مقابل اما شاگردان رضا مهاجری وضعیت بسیار بدی دارند. پدیده جدا از حواشی و مشکلاتی که دارد در نیم فصل دوم نتوانسته به بردی دست یابد و با 3 شکست و 3 تساوی یکی از بدترین نتایج را کسب کرده است. بدون شک با توجه به اختلاف امتیاز کم دو تیم، شاگردان مهاجری و کریمی تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. 

ماشین سازی تبریز - نفت تهران/ احتمال لغو بازی به دلیل برودت هوا 

آخرین دیدار هفته بیست و دوم هم میان دو تیم  ماشین سازی و نفت تهران خواهد بود. تیم نفت تهران موفق شده بود در نیم فصل اول لیگ شانزدهم تیم ماشین سازی را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و با توجه به آن که شاگردان علی دایی در نیم فصل دوم تنها یک پیروزی داشته اند تلاش می کنند تا در این بازی برنده باشند. در طرف مقابل هم تیم قعر نشین ماشین سازی با هدایت فرهاد کاظمی اگر چه در نیم فصل دوم نتایجی مشابه علی دایی داشته اما آن ها توانستند هفته گذشته در اصفهان با نتیجه 3 بر صفر سپاهان را شکست دهند تا خود را خطرناک تر از همیشه نشان دهند. بی شک کسب 3 امتیاز با توجه به جایگاه سبز پوشان تبریزی برای فرهاد کاظمی و شاگردانش اهمیت زیادی دارد. 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار