خاکزاد: هر باخت برای ماشین سازی، زنگ خطری سقوط است

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از دیدار تیم با استقلال خوزستان تا پایان لیگ دیگر باخت معنایی ندارد.

خاکزاد: دیگر باخت برای ماشین سازی زنگ خطر سقوط استعلی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ; در باره شرایط تیم ماشین سازی پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان از هفتە بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت : بدون شک با توجه به انجام تمرینات فشرده و روحیه بالای بازیکنان شرایط کنونی تیم مناسب بوده و اماده دیدار برابر استقلال خوزستان هستیم.

وی در ادامه افزود: شما می دانید استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته و از نمایندگان خوب فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان اسیا است که برای برد در برابر ماشین سازی حضور می یابد.

خاکزاد ادامه داد: دیگر باخت و تساوی در برابر تیم ها به منزله تسلیم تیم و سقوط به دستە پایین تر خواهد بود و برای برد به میدان می رویم چرا که نیاز مبرمی به برد در همه دیدارها داریم گر چە شرایط دشوار است اما سعی می کنیم به هر شکلی که شده با برد از اهواز برگردیم.

سرپرست تیم فۆتبال ماشین سازی تبریز بیان کرد: نشستی به منظور حمایت هر چه بیشتر هواداران از تیم در این روزهای دشوار بین فرهاد کاظمی و برخی هواداران برگزار شده است که در این نشست کادر فنی ضمن درخواست حمایت هواداران وعده بقا تیم در لیگ شانزدهم را داده اند.

وی در پایان یاد آور شد : امیدوارم که با برد برابر استقلال خوزستان باعث امیدواری هواداران به دیگر روزهای لیگ شانزدهم باشیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار