ارزیابی و انتخاب نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی قرآن بانوان و دانش آموزان آغاز شد/ معرفی نمایندگان ایران تا سوم اسفند

دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان ایران جهت شرکت در مسابقات بین المللی کشورمان و کشورهای اسلامی با همکاری کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با حضور اساتید و متسابقین در سازمان دانش آموزی آغاز شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، با اشاره به برگزاری دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان زن جمهوری اسلامی ایران گفت: این دوره روزهای شنبه 30بهمن امروز و یکشنبه اول اسفند ماه با حضور 27 نفر از قاریان و حافظان رتبه های ممتاز و عالی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بزرگسالان و رتبه های برتر دانش آموزی و با قضاوت 10 نفر از داوران ممتاز مسابقات قرآنی برگزار می شود.

حسینی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این دوره افزود: با توجه به اولین دوره مسابقات بین المللی بانوان و ضرورت انتخاب شایسته ترین افراد جهت این دوره از مسابقات و مسابقات بین المللی کشورهای اسلامی، این دوره با هدف انتخاب نفرات برگزیده طی فرایند ارزیابی مشخص شده و بر اساس معیارها و ملاک های مسابقات بین المللی کشورها برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره دو روزه تلاوت قاریان و حافظان طی 2 مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرد و ان شاءالله نتایج دوره تا سوم اسفندماه اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس مصوبه کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور، از رتبه های اول مسابقات کشوری سال های 86 تا 92 و رتبه های ممتاز و عالی مسابقات کشوری سال های 93 تا 95 جهت حضوردر این دوره دعوت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار