شاهرود؛

ساخت 3 مدرسه توسط بنیاد برکت درشاهرود

بنیادبرکت در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور تمرکز داشته و نقش مؤثری در رفع مشکلات این مناطق دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ نماینده مردم شاهرود ومیامی با قدردانی از فعالیت‌های بنیاد برکت گفت: این شهرستان روستاهای محروم زیادی دارد که نیازمند توجه بیش‌تر هستند.

سیدحسن حسینی شاهرودی افزود: بنیاد برکت در سال‌های گذشته یک مدرسه‌ی سه کلاسه در روستای محمدآباد میامی، یک مدرسه‌ی سه کلاسه در روستای قاسم‌آباد و یک مدرسه‌ی 6 کلاسه هم در روستای قهج بسطام ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است.

وی اظهارداشت: بنیادبرکت در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور تمرکز داشته و نقش مؤثری در رفع مشکلات این مناطق دارد.

حسینی شاهرودی باذکر اینکه بنیادبرکت در محرومیت زدایی ازمناطق محروم نقش موثری دارد، تصریح کرد:  فعالیت‌هایی که بنیادبرکت در چندسال گذشته درمناطق محروم انجام داده، بخش زیادی ازمشکلات مردم در روستاهای دورافتاده‌ی کشور را مرتفع ساخته است.

نماینده ی مردم شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را درخشان ذکر کرد، گفت: بنیاد برکت کارهای بسیار خوبی در امر مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان و کارآفرینی در مناطق محروم کشور انجام داده و یکی از خواسته‌های اساسی نظام در بهره‌مندی همه‌ی مردم از امکانات رفاهی را محقق می‌کند.

وی نیازسنجی را یکی از معیارهای این بنیاد برای فعالیت در مناطق محروم اعلام کرد و افزود: بنیاد برکت در فضایی دور از تبلیغات به مردم محروم کشور خدمات‌دهی می‌کند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.