یزد؛

برپایی چهارمین بیمارستان صحرایی، با خدماتی رایگان

چهارمین بیمارستان صحرایی شهدای جامعه ی پزشکی، اسفندماه سال جاری درشهر شاهدیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جواد قادری اردکانی رئیس بسیج جامعه ی پزشکی استان گفت: چهارمین بیمارستان صحرایی شهدای جامعه ی پزشکی از 16 تا 20 اسفند ماه در مجموعه ی ورزشی شش هزار نفری شهر شاهدیه با ویزیت تخصصی و فوق تخصصی برگزار می شود.

وی افزود: در این بیمارستان کلیه ی خدمات پزشک عمومی، فیزیوتراپی، پاراکلینیک و دارو به صورت رایگان برای مراجعین انجام می شود.

وی گفت: در این بیمارستان مانند سه بیمارستان صحرایی گذشته، موارد ارجاع به بیمارستانهای دولتی استان و دو بیمارستان خصوصی گودرز و شاه ولی، به طور رایگان درمان می شوند و مراجعین دندانپزشکی با ارجاع به دانشکده ی دندانپزشکی و موسسه تامین درمان بسیجیان، با ارائه ی فرم ارجاع بیمارستان صحرایی، 50 درصد هزینه ها را پرداخت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف برپایی بیمارستان صحرایی آمادگی تیم اضطرار در مواقع بحران و خدمت به مردم مناطق کمتر برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است: بیمارستانهای صحرایی شهدای جامعه ی پزشکی یزد در مناطق رستاق اشکذر، محمد آباد و حسن آباد مشیر، طی سه سال گذشته به عنوان بیمارستانهای صحرایی  نمونه ی کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار