یزد؛

افتتاح بیمارستان شهید رهنمون یزد توسط رئیس دفتر مقام معظم رهبری

بیمارستان شهید رهنمون در یزد نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران استان و کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی ره یزد گفت: هدف این است که کاری برای مردم شهر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه مصوبه سفر مقام مظعم رهبری است افزود: محیط بیرونی این دانشگاه طبق مصوبات شورای شهر یزد انجام می‌شود.

وی گفت: دانشگاه هیچ چیز جدیدی از شورای شهر نمی‌خواهد و تنها درخواست داریم که هر چه زودتر بتوانیم مشکلات این بیمارستان را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: افتتاح بیمارستان شهید رهنمون در یزد نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران استان و کشور دارد و لازم است که تمام افراد مساعدت لازم در ارتباط با این پروژه را داشته باشند.

میرجلیلی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی ره حاضر است هر نظری که شهرداری و شورای شهر داشته باشد را اعمال کند تا این پروژه هر چه سریع‌تر کامل و در اختیار مردم شهر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه این دانشگاه در زمان سفر مقام معظم رهبری به یزد تصویب شده و هیچ یک از مدیران فعلی دانشگاه نقشی در آن نداشتند اما اجرای آن به نفع مردم و معطل ماندنش به ضرر مردم است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.