یزد؛

برقراری ارتباط پست زمینی بیمارستان شهید صدوقی از طریق شبکه APN با دیسپاچینگ برق یزد

ارتباط پست زمینی بیمارستان شهید صدوقی برای اولین بار بر روی فیدرهای 9 جنوب و 5 دانشگاه از طریق شبکه APN با مرکز کنترل برقرار است.

محمد فراتی مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  از اتوماسیون شدن نخستین پست زمینی فشار متوسط  در بیمارستان شهید صدوقی خبر داد.

 فراتی گفت:35 دستگاه پست فشار متوسط دیگر در سطح استان تا پایان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل  اتوماسیون خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند اتوماسیون کردن این پست کمتر از سه ماه انجام شده است ، افزود : صدور فرمان و مشاهده وضعیت قطع و وصل دژنکتور های داخل پست در محل دیسپاچینگ و نمایش آنلاین جریان سه فاز  و ولتاژهای ورودی و خروجی دو طرف خط از قابلیت هایی است پس از اتوماسیون شدن این پست از راه دور قابل کنترل است.

 فراتی رویت آنلاین کلیه خطاهای سه فاز و تک فاز و امکان مشاهده علائم محیطی شامل دمای داخل تابلو ، تشخیص وقوع حریق ، اعلام وقوع عیب در سیستم تغذیه پشتیبان پست را از دیگر قابلیت ها و امکانات اتوماسیون شدن برشمرد.

وی با بیان اینکه برای اتوماسیون شدن پست زمینی بیمارستان شهید صدوقی یزد بالغ بر 25 میلیون ریال برای دو ورودی به اتمام رسیده ، هزینه شده است ، خاطرنشان کرد : این هزینه ناچیز به دلیل وجود زیر ساخت های لازم در امور دیسپاچینگ یزد  نظیر بهره مندی از نرم افزار اسکادا و بستر مخابراتی و دیگر  سخت افزار های مورد نیاز است.

 مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق استان یزد اذعان کرد : ما آمادگی داریم ارتباط پست های جدید که قابلیت اتوماسیون شدن را داشته باشد ، با استفاده از زیر ساخت های موجود در زمان بهره برداری ،  بدون هیچ هزینه ای برق دار  نمایم.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.