سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی؛

برای قهرمانی تمام تلاش خود را می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با توجه به دعوت نکردن 3 بازیکن شاخص خود به مسابقات فوتبال ساحلی بوشهر اما هدفمان کسب جام قهرمانی این مسابقات است.

برای قهرمانی تمام تلاش خود را می کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسین میرشمسی افزود: در این بازی ها سه بازیکن شاخص خود از جمله مسلم مسیگر، پیمان حسینی و محمد احمدزاده را در اختیار نداریم و همین موجب شده تا سایر نفرات تیم ملی تجربه اندوزی مناسبی از این مسابقات داشته باشند. با این حال این نخستین تورنمنت بین المللی ایران است و امیدواریم بتوانیم جام قهرمانی این مسابقات را کسب کنیم.

میرشمسی ادامه داد: تیم ایتالیا نیز قدرتمند و یکدست است و در تمام مسابقات بین المللی جزو چهار تیم برتر بوده و باتوجه به نبود چند بازیکن کلیدی ایران از شانس اصلی قهرمانی در این مسابقات محسوب می شود. این تورنمنت که با حضور تیم های برتر جهان برگزار می شود یک فرصت خوبی است تا خود را برای بازی های مقدماتی جام جهانی در مالزی آماده کنیم.

میرشمسی در ارتباط با وضعیت فوتبال ساحلی در کشور نیز یادآور شد: این رشته12 سال است که شکل گرفته و در این مدت توانسته به خوبی در بین رشته های ورزشی برای خود جا باز کند. در ایران نیز استارت اصلی برای رونق فوتبال ساحلی از همین تورنمنت های بین المللی و پخش زنده تلویزیونی زده شد که امیدواریم رفته رفته در تمام شهرهای ایران شاهد رونق این نوع فوتبال باشیم. هم اکنون ایران یکی از قطب های فوتبال ساحلی جهان است و باید با تلاش مناسب بتوانیم این جایگاه ارزشمند را حفظ کنیم.

وی در ارتباط با نحوه میزبانی بوشهر از مسابقات نیز گفت: در تورنمنت های بین المللی مختلف جهانی حضور داشته ایم و این نوع میزبانی خوب را در هیج جای دنیا تجربه نکرده بودیم. تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در بوشهر نشان داد ایران از تمام ظرفیت لازم برای میزبانی مسابقات جهانی برخوردار است.

وی در ارتباط با نحوه بازی تیمش با لهستان نیز گفت: خوشحالیم که در این بازی نفس گیر توانستیم با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم و شرمنده هواداران بوشهری نشدیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.