همدان؛

نوسازی 50 درصد مراکز کانون پرورش فکری در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان از بازسازی 50 درصد مراکز کانون خبر داد.

نوسازی 50 درصد مراکز کانون پرورش فکری در همدان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا جوادی افزود: 50 درصد باقیمانده نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نوسازی خواهند شد.
 
وی یکی از اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان را توسعه مراکز سیار روستایی عنوان کرد و افزود: هرساله یک یا دو مرکز سیار روستایی با نگاه به مناطق حاشیه‌ای و محروم راه‌اندازی می‌شود،

وی با اشاره به اینکه همه شهرستان‌ها حداقل از یک مرکز سیار روستایی برخوردار هستند، تصریح کرد: هر یک از مراکز سیار روستایی 20 روستا را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

جوادی با اشاره به راه‌اندازی مرکز سیار روستایی نهاوند در دهه فجر امسال گفت: در سال 94 مرکز سیار شهری همدان و در سال 93 نیز مرکز سیار روستایی بهار و فامنین راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این مراکز نیازمند تجهیزات هستند، خاطرنشان کرد: تجهیزات مراکز راه‌اندازی شده از طریق بودجه‌های تعیین شده تکمیل خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه مرکز تخریبی در سطح استان وجود ندارد، ادامه داد: سه مرکز تخریبی در سطح استان داشتیم که با کمک برخی از نهادها بازسازی شده‌اند.

انتهای پیام/ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.