ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پروژه آشتی ملی، هماهنگ با غرب است/شعار آشتی ملی، ابزاری برای رأی‌آوری در انتخابات 96

عضو حزب مؤتلفه گفت: مطرح‌کنندگان پروژه آشتی ملی، به دنبال بازگشت سران فتنه به جامعه و قدرت، بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای هستند.

حمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با درخواست اصلاح‌طلبان مبنی بر ایجاد آشتی ملی در جامعه اظهار داشت: بعد از فتنه 88 این طرح از سوی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد.

ترقی ادامه داد: موضوع آشتی ملی مربوط به شرایطی بحرانی در کشور است که یک قطب یا طیفی از آحاد جامعه با نظام درگیر باشند و برای حل و فصل این مسئله نیاز به چنین طرحی است.

عضو حزب مؤتلفه با تاکید بر اینکه لازمه آشتی ملی عفو ملی است، تصریح کرد: هدف اصلی مطرح‌کنندگان پروژه آشتی ملی، بازگشت سران فتنه به جامعه و قدرت، بدون هیچ‌گونه عذرخواهی و هزینه‌ای است در حالی که برای  عفو ملی، قهرکنندگان نظام باید به جرایمشان اقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه آشتی ملی، پروژه‌ای هماهنگ با غرب و اپوزیسیون خارج از کشور است، گفت: دولت جدید آمریکا نیز اخیرا در قالب بیانیه‌ای از جریان فتنه حمایت کرده و خواستار رفع حصر شده است.

ترقی با بیان اینکه بیگانگان با چنین اقداماتی به دنبال این هستند که اوضاع داخلی کشورمان را بحرانی نشان دهند و دوگانه جنگ و صلح را در انتخابات آینده تقویت کنند، خاطر نشان کرد: از سوی دیگر گفتار و شعار آشتی ملی، ابزاری برای رأی‌آوری در انتخابات آینده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار