حق‌شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بحث قهر و آشتی در کشور مطرح نیست/ با کلمه "آشتی ملی" موافق نیستم

یک عضو حزب اعتماد ملی معتقد است؛ اصلا بحث قهر و آشتی مطرح نیست و در عرصه سیاست باید یاد بگیریم منطقی و با چارچوب رقابت کنیم.

/////محمد جواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به طرح "آشتی ملی" اظهار داشت: معتقدم در عرصه سیاست قهری وجود ندارد که کسی بخواهد آشتی کند و من با کلمه آشتی ملی موافق نیستم.
 
حق‌شناس با بیان اینکه بحث قهر و آشتی در کشور وجود ندارد گفت: در عرصه سیاست باید یاد بگیریم منطقی و با چارچوب رقابت کنیم و مشکلی که در کشور با آن مواجه هستیم عدم وجود فضا برای گفتگو است و اصلا بحث قهر و آشتی مطرح نیست و طرفین باید به قانون تمکین کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: طرحی که اخیرا اصلاح‌طلبان آن را دنبال می‌کنند احیای فضای گفتگو و نقد به همراه یک رقابت قاعده‌مند است و این طرح همین چارچوب را دنبال می‌کند.
 
عضو حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از صحبتهایش در مورد برخی اظهارات مبنی بر دور زدن شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان توسط شورای سیاست گذاری گفت: این ادعا صحیح نیست. شورای سیاست گذاری از دو بخش اصلی تشکیل می‌شود که اشخاص حقوقی به عنوان جزء اصلی این شورا حضور دارند و بخش دوم نیز  اشخاص حقیقی هستند که از لحاظ عددی، نصف اشخاص حقوقی‌اند .
 
وی افزود: شاکله اصلی شورای سیاست گذاری را شورای هماهنگی تشکیل می‌دهد و حتی یکی از معاونین شورای سیاست گذاری را رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی بر عهده دارد و تمام اعضای شورای هماهنگی به جز چند نفر، در جلسات حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار