حجت الاسلام ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اختلاف سليقه به معناي عدم اجماع براي انتخابات نيست

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اگرچه در ميان اصولگرايان بر سر اداره امور در مواردي اختلاف سلايق وجود داشته اما اين بدان معنا نبوده اختلافات به قدري عميق است كه نتوانند بر سر انتخابات آتي اجماعي داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح آشتي ملي گفت: اصلاح‌طلباني كه از عوامل فتنه 88 تبري جسته‌اند مي‌توانند در قالب دولت آشتي ملي با اصولگرايان ائتلاف داشته‌اند.

وي با اشاره به بازگشت اصلاح‌طلبان به صحنه سياسي كشور افزود:‌ اصلاحات با يك بازنگري در رفتارهاي گذشته(فتنه 88) که درصدد براندازي نظام بوده اند مي‌توانند به صحنه سياسي كشور بازگردند.

حجت الاسلام ابراهيمي با اشاره به دامن زدن اصلاح‌طلبان به اختلافات دروني ميان اصولگرايان ادامه داد:‌ اگرچه در ميان اصولگرايان بر سر اداره امور در مواردي اختلاف سلايق وجود داشته اما اين بدان معنا نبوده عمق اختلافات به قدري عميق باشد كه نتوانند بر سر انتخابات آتي اجماعي داشته باشند.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان با اشاره به طرح ادعاي اصلاحات مبني بر بازي سياسي از اصولگرايان براي به صحنه بازگرداندن آنها خاطرنشان كرد: از سوي اصولگرايان هيچگونه بازي سياسي شكل نگرفته است و اصلاحات مي‌تواند با دوري جستن از عوامل فتنه خود به تنهايي وارد عرصه انتخاباتي و سياسي كشور شود.

 انتهاي پيام/س3

برچسب ها: ابراهیمی ، شورای ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار