موسوی‌لارگانی در نطق میان دستور:

اختلاف اعضای کابینه اقتصادی دولت در شرایط پسابرجام مشخص است

نماینده مردم فلاورجان گفت: بی‌برنامگی و اختلاف اعضای کابینه اقتصادی دولت در شرایط پسابرجام مشخص است.

اختلاف اعضای کابینه اقتصادی دولت در شرایط پسابرجام مشخص است

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور مجلس با اشاره به اینکه 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا و ترامپ بود، عنوان داشت: دولت آمریکا خوی استکباری و نژادپرستی دارد.

وی با انتقاد شدید از دولت یازدهم در موضوعات اقتصاد، معیشت، تورم و بیکاری عنوان داشت: رکود و تورم نه تنها مرتفع نشده بلکه بر شدت آن افزوده شده است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بیش از 2 سال وقت خود را صرف مذاکرات کرد تا مشکلات معیشتی مردم حل شود و مردم خوشبینانه به وعده‌های دولت دل بستند، یادآور شد: مردم منتظر تحقق وعده‌های رئیس جمهور هستند.

موسوی لارگانی ادامه داد: بی‌برنامگی و اختلاف اعضای کابینه اقتصادی دولت در شرایط پسابرجام مشخص است.

وی با انتقاد از تعطیلی مراکز تولیدی در کشور و سیاست‌های اشتباه بانک‌ها در موضوع تسهیلات و وام‌ها یادآور شد: بانک مرکزی در موضع انفعالی قرار گرفته و به جای شکایت از برخی مؤسسات سپرده‌گذاری به قوه قضاییه به تذکر بسنده کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مفسدین اقتصادی در حال رکودشکنی در افزایش صفرهایشان هستند، یادآور شد: روزبه روز شکاف طبقاتی در جامعه بیشتر می‌شود و با سیاست‌های لیبرالی ثروتمندان بر ثروت خود می‌افزایند و فقرا فقیرتر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: امام و رهبری درخصوص لیبرال‌ها تذکر دادند اما همچنان شاهد سیاست‌های لیبرالی هستیم .

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به بازنشتگان در همه ابعاد تأکید کرد: همه بازنشستگان در همه ارگان‌ها باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از 40 میلیارد تومان خسارت به کشاورزان فلاورجانی وارد شده است.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار