بوشهر قطب فوتبال ساحلی کشور است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تشکر مسوولان استان بوشهر، گفت: استقبال خوبی از مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی بوشهر شده است.

بوشهر قطب فوتبال ساحلی کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تاج سه‌شنبه‌شب در حاشیه مسابقات پرشین‌کاپ در بوشهر اظهار داشت: امشب شاهد آغاز مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های قدرتمند جهان در بوشهر هستیم.

وی از مسئولان استان بوشهر برای آماده‌سازی محل برگزاری این مسابقات تشکر کرد و بیان کرد: استقبال بسیار خوبی از این مسابقات از سوی مردم بوشهر صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور تماشاگران بوشهری در این ورزشگاه باعث تعجب حتی برای تیم‌های اروپایی نیز شده است.

وی به حضور تیم‌های مطرح در مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی با عنوان پرشین کاپ اشاره کرد و افزود: شاهد برگزاری مسابقات باکیفیتی هستیم.

تاج از تلاش برای گرفتن میزبانی مسابقات بزرگ فوتبال ساحلی برای بوشهر خبر داد و گفت: بوشهر به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور شناخته می‌شود و دارای ظرفیت‌های مهمی در این زمینه است.

امروز نیز از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان و در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم ملی ایران با اوکراین دیدار می‌کند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.