چمران در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

اعضای غایب شورا توبیخ می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسه فوق العاده شورای شهر تهران روز شنبه هفته آینده برای بررسی بودجه 96 شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به بررسی تبصره‌های بودجه سال 96 شهرداری تهران، اظهار داشت: به دلیل غیبت اعضا و خروج تعدادی از اعضا در پایان جلسه، این جلسه از رسمیت افتاد، به همین دلیل برای بررسی مابقی تبصره ها روز شنبه 8 صبح جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید تا اول اسفندماه بودجه شهرداری تهران را به فرمانداری و وزارت کشور ارسال کنیم، گفت: باید تبصره‌های لایحه بودجه 96 شهرداری تهران مورد بررسی و رای گیری نهایی قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر بودجه را تا زمان موعد به فرمانداری ارسال نکنیم، وزارت کشور اعضای شورا را توبیخ خواهد کرد.

چمران از غیبت تعدادی از اعضای شورای شهر انتقاد کرد و افزود: من این افراد غایب را توبیخ کرده و از حق الجلسه آن ها کم می‌کنم، چرا که معنا ندارد یک عده‌ای این جا بنشینند و عده دیگر بیرون رفته و خوش گذرانی کنند.

گفتنی است؛ از تعداد 42 تبصره بودجه سال 96 شهرداری تهران تنها 12 تبصره در این جلسه بررسی شد و 30 تبصره باقی مانده روز شنبه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار