سعیدی در تذکر شفاهی:

لزوم رسیدگی رئیس جمهور به تعطیلی کارخانجات و عدم همکاری بانک‌ها در ایجاد اشتغال

نماینده مردم مبارکه گفت: رئیس جمهور هرچه سریع‌تر به موضوع تعطیلی کارخانجات و عدم همکاری بانک‌ها در حفظ و ایجاد اشتغال را رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 26 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول بنده خطاب به وزیر نیرو چیت‌چیان در خصوص در نظر گرفتن نظام صحیح در نظارت و توزیع عادلانه آب کشاورزی خصوصا برای حق‌آبداران مخصوصا کشاورزان شهرستان مبارکه است.

وی در تذکر دوم خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: با توجه به اینکه وزیر کار و رفاه رئیس شورای عالی کار هستند، کارگران اعتراضات بسیار زیادی درباره حقوق خود دارند امیدوارم به حقوق سال آینده کارگران رسیدگی شود.

سعیدی تصریح کرد: متأسفانه در شرایط رکود و با وجود بیکاری جوانان سازمان تأمین اجتماعی تعدادی از روسا و معاونان مازاد بر 30 سال سابقه با همان ردیف شغلی و حقوق و مزایا را در شعب خود به کارگرفته و بدون حق امضای مشاور به عنوان شغل‌های ستاره‌دار از پول بیت‌المال به آنها حقوق داده می‌شود.

تذکر بعدی وی خطاب به رئیس جمهور بود و تأکید کرد: انتظار دارم رئیس جمهور موضوع تعطیلی کارخانجات و عدم همکاری بانک‌ها در حفظ و ایجاد اشتغال را رسیدگی کند.

نماینده مردم مبارکه در ادامه گفت: با توجه به مشکلات شرکت پلی اکلیل امیدواریم از محل هدفمندی یارانه‌ها وام کافی به این واحد تخصیص بدهند و حقوق معوقه پرداخت و شرکت راه‌اندازی بشود در این راستا لازم است که سازمان برنامه و بودجه به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار