ساداتی‌نژاد در تذکر شفاهی:

وزیر تعاون به وضعیت کارگران کارخانه‌های ریسندگی رسیدگی کند

نماینده مردم کاشان گفت: هرچه سریع‌تر وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان محیط زیست دستورات لازم برای فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی کاشان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در تذکر شفاهی امروز صحن علنی مجلس گفت:‌ تذکر اول بنده خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر فعال نشدن منطقه ویژه اقتصادی کاشان است.

وی افزود: انتظار داریم که برنامه و بودجه استان اصفهان و محیط زیست استان دستورات لازم را برای صدور مجوز زیست محیطی این منطقه اعلام کند.

ساداتی‌نژاد تذکر دوم خود را درباره عدم راه‌اندازی شهرک صنعتی سوم کاشان عنوان کرد و ادامه داد: این پرژوه سال‌هاست متوقف شده امیدوارم هر چه سریع‌تر رسیدگی شود و تذکر دیگر بنده خطاب به وزیر علوم، فرهادی است تا صدور مجوز پارک علم و فناوری کاشان را تسریع کند.

وی تذکر بعدی خود را خطاب به وزیر نیرو بیان کرد و گفت: از وزیر خواهشمندم که مشکلات دیون مالی پروژه آب‌رسانی کاشان،‌ طرح تونل گلاب و لزوم تسریع در حل مشکل آب مسکن مهر کاشان را حل بفرمایند.

ساداتی‌نژاد خطاب به وزیر راه و شهرسازی، آخوندی تصریح کرد: تخصیص اعتبار به جاده گرمسار و کنارگذر آران و بیدگل و کاشان به جاده ابوزیدآباد به حسین‌آباد و تأمین مطالبات مسکن مهر کاشان در آران و بیدگل هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

نماینده مردم کاشان خطاب به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت کارگران کارخانجات ریسندگی و بافندگی و تسریع در صدور مجوز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی کاشان را از وزیر خواستارم.

وی از وزیر کشور درخواست کرد که به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور به طور جد رسیدگی کنند و تأکید کرد: تسریع در رفع مشکلات تقسیمات در حوزه انتخابیه اینجانب و ایجاد ساختار مناسب برای فرمانداری کاشان و تفویض اختیارات لازم در استان اصفهان اقدام کند.

ساداتی‌نژاد در پایان گفت: ‌از وزیر اقتصاد می‌خواهم که در رفع مشکلات مردم درباره پروژه پدیده شاندیز و موسسه ثامن‌الحجج دستورات لازم را صادر بفرمایند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار