کواکبیان در تذکر شفاهی:

دولت هر چه زودتر لایحه جامع انتخابات را تقدیم مجلس کند

نماینده مردم تهران گفت: لایحه جامع انتخابات اگر قرار است به انتخابات پیش‌رو برسد باید هر چه زودتر به مجلس داده شود.

دولت هر چه زودتر لایحه جامع انتخابات را تقدیم مجلس کند

به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در تذکر شفاهی امروز مجلس (18 دی) با تبریک فرارسیدن و میلاد امام حسن عسگری (ع) و با آرزوی توفیق سربازان عرصه دیپلماسی در مذاکرات پیش‌روی 1+5 که انشاالله به نفع منافع ملی باشد، گفت: نکته‌ای را در خصوص وزیر کشور بیان می‌دارم، سوالی که از وزیر کشور در رابطه با پدیده‌ شد تاکنون کارها خوب پیش رفته و از شنیده‌ها حاکی است که پایان کار گرفته شده و با همکاری وزیر اقتصاد تا حصول نتیجه نهایی این قضیه پیگیری شود و امیدوارم پدیده، میزان، پردیس‌بان و ثامن‌الهجج به زودی مسائلشان حل شود.

وی افزود: لایحه جامع انتخابات اگر قرار است به انتخابات پیش‌رو برسد بر اساس سیاست‌های کلی ارسالی از مقام معظم رهبری باید زودتر به مجلس داده شود.

کواکبیان خطاب معاون اول رئیس جمهور گفت: جلسه ساماندهی به امور پایتخت را هر چه سریعتر تشکیل دهد تا وضعیت نامناسب ترافیک و آلودگی هوا حل شود.

وی در پایان با بیان هشداری به دولت ترکمنستان، گفت: دولت ترکمنستان هرچه سریعتر دست از باج‌خواهی نسبت به گاز بردارد، هرچند که بنده معتقدم که ما می‌توانیم با 2 درصد صرفه‌جویی در مصرف خود جواب این باج‌خواهی را بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار