اردبیل؛

نجات 100 خودروی گرفتار برف در گردنه صائین شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: عوامل راهدارخانه صائین از شب گذشته تاکنون به سرنشینان ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ مهدی احمدی در جریان بازدید از گردنه صائین اظهار داشت: عوامل راهدارخانه صائین از شب گذشته تاکنون در تلاش هستند که راههای مواصلاتی شهرستان نیر را بازگشایی کنند و توسط این عوامل از شب گذشته تاکنون به 100 خودروی در راه مانده امدارسانی انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که از چندین روز گذشته بارش برف همراه با کولاک شدید این شهرستان را دربرگرفته است، افزود: نیروهای راهداری این شهرستان از زمان آغاز بارش برف مشغول به فعالیت هستند و 25 دستگاه سنگین و نیمه‌سنگین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در تلاش هستند تا جاده‌های مواصلاتی را باز کنند تا تردد با مشکل مواجه نشود.

فرماندار شهرستان نیر گفت:عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان نیر نیز آمادگی کاملی برای انجام اقدامات و عملیات مناسب در زمان بروز حوادث جاده‌ای دارند و تلاش این مجموعه‌ها در رابطه با تلاش شبانه‌روزی برای کمک‌رسانی و امدادرسانی به ترددکنندگان شایسته تقدیر و قدردانی است.

احمدی بیان کرد: انتظار داریم که مسافران تا حد امکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در هنگام مسافرت خودروهای خود را به تجهیزات و امکانات زمستانی مجهز کنند تا با هیچ مشکلی مواجه نشویم، چرا که سلامتی افراد از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است و تمامی تلاش خود را برای تضمین سلامتی آنان انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: امدادرسانی پلیس راه استان اردبیل همچنان در جاده‌های مواصلاتی ادامه دارد که در این راستا توصیه می‌شود برای جلوگیری از حوادث ناگوار در جاده، رانندگان و مسافران موارد ایمنی از جمله استفاده از زنجیر چرخ و همراه داشتن وسایل گرمایشی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.