یزد؛

تیم دانشگاه ورزش و جوانان یزد با اقتدار در جمع چهار تیم برتر

تیم دانشگاه ورزش و جوانان یزد بدون شکست با اقتدار در جمع چهار تیم برتر مسابقات والیبال دانشگاه های علمی کاربردی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرهاد فرزان مقدم  رئیس دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان استان یزد گفت: تیم دانشگاه ورزش و جوانان یزد بدون شکست حتی در یک ست با اقتدار در جمع چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفت. 
 
فرزان مقدم افزود:  تیم های شرکت در این رقابت ها در چهار گروه سه  و یک گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند که از هر گروه دو تیم به مرحله یک هشتم صعود کردند و پس از برگزاری دیدارهای ین مرحله تیم های یزد ، خوزستان ، خراسان رضوی و گلستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: تیم دانشگاه ورزش و جوانان یزد با عملکرد خوب و مثبت خود با پشت سر گذاشتن تیم های مرکزی ، اصفهان ، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی به مرحله یک هشتم راه یافت که در این مرحله نیز تیم سمنان را شکست داد و بدون باخت حتی در یک ست به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرد.

مسابقات والیبال دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور با حضور 19 تیم از 19 بهمن ماه در یزد آغاز شده است.

فرزان مقدم یادآورشد: مرحله نیمه نهایی این مسابقات امروز 25 بهمن ماه برگزار و تیم یزد به مصاف خوزستان میرود و تیم های خراسان رضوی و گلستان نیز رو درروی هم قرار میگیرند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار