یزد؛

آغاز المپیاد ورزشی دارالعباده

بیش از 2000 نفر از دانش آموزان در سومین دوره المپیاد ورزشی استان یزد حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این المپیاد ورزشی در مدت دو ماه ورزشکاران در بخش آقایان در رشته های والیبال، دوومیدانی، شنا، بدمینتون، اسکیت، تنیس روی میز، ژیمناستیک، تیراندازی با کمان، تکواندو، پهلوانی و زورخانه ای، دوچرخه سواری و هندبال با هم به رقابت می پردازند.

همچنین مسابقات در بخش بانوان در رشته های دوومیدانی، والیبال، شنا، بدمینتون، اسکیت، تنیس روی میز، ژیمناستیک، تیراندازی با کمان، کاراته، کشتی آلیش و شمشیربازی برگزار می شود.

مسابقات المپیاد دارالعباده یزد بخاطر حضور دانش آموزان در روزهای پجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می شود و مسابقات در بخش دختران نیز از هفته آینده آغاز می شود.

در اولین روز المپیاد ورزشی دارالعباده ورزشکاران در دو رشته هندبال و پهلوانی و زورخانه ای به ترتیب به میزبانی بخش زارچ یزد و شهرستان بافق با هم به رقابت پرداختند.

افزایش سطح آگاهی مربیان و داوران، ارتقاء جایگاه ورزش استان در مسابقات کشوری و بین المللی، کشف استعدادها و پرورش آنها در پایگاه ورزش قهرمانی و ایجاد رقابت سالم بین شهرستان های مختلف از اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی است.

دراین المپیاد بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان استان یزد حضور دارند.

لازم به ذکر است: استان یزد دارای 47 هیات ورزشی، 60 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی است. 

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار