ابراهیم زاده: کی روش در دعوت از بازیکنان، استراتژی خاصی دارد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به نظر من کی روش در دعوت از بازیکنان به تیم ملی، استراتژی خاصی دارد که همه باید به آن احترام بگذاریم.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اظهارات اخیر کارلوس کی روش مبنی بر عدم دعوت از بازیکنان تیم پرسپولیس به تیم ملی اظهار کرد: کی روش گفته است که به دلیل چاقی و اضافه وزن بازیکنان پرسپولیس آنها را به تیم ملی دعوت نمی کند، برانکو نیز حرف هایی را علیه سرمربی تیم ملی مطرح کرده است، من قصد ندارم به دعوای این دو مربی خارجی ورود کنم اما به نظر من کی روش در دعوت از بازیکنان به تیم ملی استراتژی خاصی دارد که همه باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی تیم مس کرمان همچنین در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: خوشبختانه با نتایج خوبی که تیم ما در دیدارهای اخیر کسب کرده است تمام بازیکنان و کادرفنی از روحیه شادابی برخوردار هستند، البته مدیریت باشگاه نیز زحمات زیادی کشید و در طول فصل جاری لیگ یک ما را همیاری کرد.

وی افزود: من چند روز پیش به کنسرت یکی از خواننده های خوب کشورمان رفتم و عده ای از طرف من نوشتند که ابراهیم زاده در کنسرت قول صعود به لیگ برتر داده است، اما واقعیت این است که من چنین قولی نداده ام، با این وجود تیم ما درصدد است تا با ادامه روند پیروزی های خود به لیگ برتر صعود کند.

ابراهیم زاده در پایان با تبریک صعود تیم استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من صعود استقلال را قبلا پیش بینی کرده بودم، همچنین گفته بودم که شاگردان منصوریان در بازی های آینده خود شگفتی ساز می شوند. اگر استقلال در دیدارهایی که با تیم های الاهلی، التعاون و لوکوموتیو دارد با یک برنامه ریزی منسجم ظاهر شود می تواند به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار