ابراهیم زاده:همه باید با فساد در فوتبال مبارزه کنیم

سرمربی تیم مس کرمان خواستار مبارزه همه جانبه با فساد در فوتبال شد.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بحث وجود فساد سازمان یافته در فوتبال ایران که این روزها دوباره بر سر زبان ها افتاده است اظهار کرد:فساد در فوتبال،در همه جای دنیا وجود دارد و فقط مختص فوتبال ایران نیست.به نظر من همه نهادها و افراد حاضر در فوتبال اعم از مربیان،بازیکنان،مدیران و مسئولان اجرایی باید دست به دست هم بدهیم و با هرگونه فساد در فوتبال مبارزه کنیم.

وی همچنین با اشاره به دیدارهای گذشته تیم های مس کرمان گفت:متاسفانه تیم ما نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کرد و این در حقیقت یازدهمین مساوی فصل مس کرمان بود.اگر ما فقط پنج دیدار از این یازده دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته بودیم اکنون در صدر جدول رده بندی لیگ یک جای داشتیم.


ابراهیم زاده در پایان در مورد احتمال افزایش سهمیه تیم های لیگ یکی برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد:من اعتقاد دارم با توجه به اینکه هجده تیم در لیگ یک شرکت می کنند باید سهمیه صعود به لیگ برتر به "دو به علاوه یک" تیم افزایش یابد،بدین صورت که دو تیم بالای جدول به شکل مستقیم به لیگ برتر راه پیدا کنند و تیم سوم نیز در پلی آف به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
عجله نكن. وقتي فساد درسطح كشور برچيده شد ( باميد خدا و تاكيدهاي پي در پي مقام معظم رهبري) فساد در فوتبال به خودي خود برچيده خواهد شد.
آخرین اخبار