اولیایی: فساد در فوتبال سازمان یافته نیست/ عده ای به جز سیاه نمایی کاری بلد نیستند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: متاسفانه برخی قصد دارند با سیاه نمایی، فقط نقاط تاریک فوتبال را ببنینند و از تماشای خوبی ها و نقاط مثبت این رشته ورزشی پرطرفدار عاجزند.

کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پرونده فساد سازمان یافته در فوتبال ایران که این روزها دوباره بر سر زبان ها افتاده است اظهار کرد:من به وجود فساد سازمان یافته در فوتبال ایران اعتقادی ندارم.البته به طور حتم مشکلات و نارسایی هایی در فوتبال ما وجود دارد که نمی توان آن ها را انکار کرد.

وی افزود: همان طور که می دانید اخیرا در فوتبال انگلستان نیز فسادهایی رخ داده بود،بنابراین این گونه ناپاکی ها در همه جای دنیا وجود دارد و فقط مختص فوتبال ایران نیست.متاسفانه برخی قصد دارند با سیاه نمایی،فقط نقاط تاریک فوتبال را ببینند و از تماشای خوبی ها و نقاط مثبت این رشته ورزشی پرطرفدار عاجزند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از برخوردهای لفظی و فیزیکی مربیان دو تیم صبای قم و استقلال تهران گفت: من از اتفاقات و حواشی بازی این دو تیم تعجب کردم. خرمگاه و الهامی مربیان فهمیده ای هستند و نباید کار آنها به برخورد فیزیکی کشیده می شد. من از سرپرست های دو تیم نیز گلایه دارم زیرا آنان می توانستند رفتار مربیان خود را کنترل کنند و مانع بروز حواشی و درگیری ها شوند.

وی همچنین در مورد احتمال افزایش سهمیه تیم های لیگ یکی برای صعود به لیگ برتر تصریح کرد:فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نباید در این زمینه عجولانه تصمیم بگیرند زیرا این گونه تصمیمات مهم، نیاز به کار کارشناسی دارد.ابتدا باید ساختار باشگاه های لیگ دسته یک به سطح استاندارد نزدیک شود و سپس در مورد افزایش سهمیه آنان برای صعود به لیگ برتر تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.