ابراهیم زاده: ازبک ها مقابل ایران استرس دارند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ازبک ها در 2 میزبانی اخیر خود از تیم کشورمان شکست خورده اند و این امر به آن ها استرس می دهد.

منصور ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های ازبکستان و ایران در دور سوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، بیان کرد: اعتقاد دارم ازبکستان از لحاظ داشتن بازیکنان با استعداد و سبک بازی در بهترین دوران تاریخ فوتبال خود قرار دارد. به همین دلیل در 2 دیدار قبلی خود نسبت به حریفانش تسلط بیشتری داشت و با اقتدار در صدر جدول گروه قرار گرفته است.

وی افزود: از طرفی تیم ملی فوتبال ایران با جوانگرایی صورت گرفته در حال پوست اندازی است و برای نمایش رشد کامل این جوانان نیاز به بازی های بیشتری دارد. البته در 2 بازی اخیر خود در خاک ازبکستان حریف را شکست داده ایم و این امر در بازی فردا از لحاظ انگیزشی به تیم ما کمک می کند.

مریی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره سبک بازی ایران در بازی با ازبکستان، تصریح کرد: اگر نگاهی به سبک بازی ایران در 2 بازی قبلی مقابل ازبکستان اندازیم، می بینیم که تاکتیک دفاع و ضد حمله برای تیم کشورمان نتیجه داده و به یقین در بازی آتی هم شاگردان کی روش در ابتدا به فکر گل نخوردن هستند و سپس سعی می کنند با استفاده از نفرات سرعتی در ضد حمله به گل برسند.

ابراهیم زاده درمورد نقطه قوت تیم ملی کشورمان نسبت به حریف، گفت: ایران سیستم دفاعی خوبی دارد و همین موضوع نقطه قوت تیم کشورمان نسبت به تمام حریفان آسیایی است. همچنین نباید از نقش بازیکنان سرعتی ایران در کارهای تهاجمی غافل شد.

وی درمورد انگیزه بالای ازبک ها به دنبال صدرنشینی، اظهار داشت: ازبکستان به همان اندازه که انگیزه دارد، در مقابل تیم ملی ایران استرس هم دارد. آن ها 2 بازی قبلی خانگی خود را به ما باخته اند و می ترسند که بار دیگر این نتیجه تکرار شود.همین ترس خود به خود در تیم حریف استرس ایجاد می کند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره غیبت 2 بازیکن تاثیرگذار ازبکستان در بازی با ایران، گفت: حریف کاپیتان و یکی دیگر از بازیکنان خود را که در بازی های قبلی نقش تاثیرگذاری ایفا کرده اند، در اختیار ندارد و فرصت خوبی است تا ملی پوشان کشورمان از غیبت این بازیکنان استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درمورد این که آیا ایران توانایی کسب سومین پیروزی متوالی در زمین ازبکستان را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما توانایی گل نخوردن مقابل ازبکستان را داریم. در چنین شرایطی می توانیم به گلزنی امیدوار باشیم. در چنین بازی های پایاپایی تا زمانی که یک تیم گل نخورد، فرصت رسیدن به برد را دارد. اگر ما بک امتیاز هم در زمین حریف بگیریم می توانیم در ورزشگاه آزادی ازبکستان را شکست دهیم و این 2 امتیاز را جبران کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار