دامغان؛

اعطای اعتبار به سه پروژه ملی در دامغان

بیش از ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل سه پروژه شامل جاده دامغان- معلمان- اصفهان و ندامتگاه دامغان و تاسیسات فاضلاب شهری اختصاص پیدا کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرگاران جوان از دامغان ؛ فرماندار دامغان گفت : بیش از ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل سه پروژه شامل جاده دامغان- معلمان- اصفهان با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ندامتگاه دامغان با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و تاسیسات فاضلاب شهری با اعتبار پنج میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است، ابراز داشت: در جریان سفر دولت به استان سمنان در فروردین ماه امسال ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار به دامغان اختصاص پیدا کرد که صرف اجرای ۱۰ پروژه عمرانی خواهد شد .

علی اصغر مجد افزود : علاوه بر سه پروژه مذکور تکمیل فاز نخست دانشکده فنی و مهندسی و سالن همایش‌های فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه دامغان، سالن ورزشی شهر دیباج، سالن ورزشی باستانی و استخر سرپوشیده کارگران دامغان از مهمترین پروژه‌های در آستانه تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور هستند .

وی با اشاره به تخصیص ۴۸.۵ درصد از اعتبارات استانی در سال‌ جاری به این شهرستان تصریح کرد : سهم دامغان از محل اعتبارات استانی ماده ۱۰ قانون بودجه سال ۹۵ کل کشور رقمی معادل ۱۳۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال بوده که تاکنون ۶۳ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال از این میزان برای اجرای ۱۳۸ پروژه عمرانی جذب شده است .

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.