اصفهان؛

مشارکت خیران در احداث 480 مرکز بهداشتی و درمانی در استان اصفهان

رئیس مجمع خیران سلامت استان اصفهان گفت: در 6 سال گذشته خیران استان اصفهان در احداث 480 مرکز بهداشتی و درمانی استان اصفهان مشارکت داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمال حیدری  افزود: برای احداث این مراکز خیران بیش از هزار و 300 میلیارد ریال مشارکت داشته اند.

وی بیان کرد: خیران سلامت در تکمیل و احداث پروژه های بهداشت و درمان استان اصفهان با دولت مشارکت دارند واکنون که حمایت های دولت از پروژه های بهداشت و درمان بی نظیر بوده ارائه خدمات به کلیه مردم استان اصفهان رشد داشته است.

رئیس مجمع خیران سلامت استان اصفهان تاکید بر پیشگیری از بیماری را از مهمترین برنامه های مجمع خیران سلامت دانست و تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری ؛ خیران به احداث مراکز بهداشتی راهنمایی و جهت دهی می شوند تا اینکه با کنترل وضعیت بهداشتی و درمانی مردم مانع از ابتلابه بیماری و یا وخیم شدن اوضاع آن ها شوند.

وی با بیان اینکه باید به جسم، روح، روان و جنبه معنوی مردم توجه شود، خاطرنشان کرد: نگاه همه جانبه به جسم و سرمایه گذاری تنها در این بخش معضلی جدی برای بهداشت روح و سلامت و معنویت است که در این راستای نیز خیریه های با هدف ارائه خدمات در راستای روح و جسم در استان اصفهان ایجاد شده است.

حیدری افزود: خیریه امام هادی(ع) به موضوع پیشگیری و سرمایه گذاری در حوزه روح و روان مردم توجه کرده و خدمات روحی و روانی ویژه نوجوانان و سالمندان ارائه می کند که این خدمات فرصتی برای پیشگیری از آسیب های روحی می شود.

وی یادآوری کرد: غفلت از سلامت روح و روان نتایج بدی برای جامعه و سلامت جسم نیز دارد اما کمتر مورد اهمیت قرار گرفته و سعی شده با جهت دهی خیران و تلاش دولت در این مسیر نیز حرکت هایی در استان اصفهان صورت بگیرد.

مجمع خیران سلامت اصفهان به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیران فعال در امر سلامت استان و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به اولویت های استان در حوزه سلامت، در تاریخ 1394/06/01 به شماره 4433 به شناسه ملی 14005196212 در اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.