«جایی میان خوک‌ها» در تماشاخانه دراما به روی صحنه می‌رود

«جایی میان خوک‌ها» آخرین اثر فرید عزیزی در مقام طراح و کارگردان و بر اساس متنی از «آثول فوگارد» نگاشته شده است.

«جایی میان خوک ها» در تماشاخانۀ دراما به روی صحنه می رودبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «جایی میان خوک‌ها» آخرین اثر فرید عزیزی در مقام طراح و کارگردان و بر اساس متنی از «آثول فوگارد» است که «هوشنگ حامی» آن را ترجمه کرده است.

عماد آلبوشوکه، امیرارسلان خالویی، کیمیا شمس الدین، فرید عزیزی، مهسا مهدی، ترمه نیکو، سعید هوشیارپی بازیگرانی هستند که این اثر 75 دقیقه‌ای را در تماشاخانه دراما به روی صحنه می‌برند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است:

«جایی در میان خوک‌ها» داستان سرباز فراری از ارتش شوروی در جنگ جهانی دوم به نام پاول ایوانویچ ناوروتسکی را روایت می‌کند که به خاطر سختی و مشکلات حاکم در جنگ و راحتی موجود در خانه‌اش و همچنین به خاطر یک جفت دمپایی که توسط مادرش دوخته شده، جنگ فرار کرده و از ترس محاکمه شدن توسط رفقای هم حزبی‌اش در خوکدانی خانه‌اش مخفی کرده است. 

این نمایش از امشب، در تماشاخانه دراما به نشانی خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی خیابان لبافی نژاد، کوچه زحل بن بست اول ساعت 20:45 به روی صحنه می رود.

امشب در حضور جمعی از هنرمندان نمایش، «رحیم نوروزی» زنگ اجرای «جایی در میان خوک ها» را به صدا در می آورد.

هنرمندانی چون «معصومه کریمی» ، «لیلا بلوکات» ، «شیوا خسرو مهر» و «قطب الدین صادقی» نیز از جمله هنرمندانی هستند در این هفته که به تماشای این نمایش خواهند نشست.

«جایی میان خوک‌ها» اثری به نگارش آثول فوگارد است که فرید عزیزی در جایگاه طراح و کارگردان آن را به روی صحنه می برد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار