نمایشی که بعد از پنج ماه مجوز اجرا گرفت

نمایش «من کودکی بودم که زود بزرگ شدم» بعد از پنج ماه در تماشاخانه دراما روی صحنه رفت.

رسول حق نژاد کارگردان نمایش «من کودکی بودم که زود بزرگ شدم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره موضوع نمایش خود گفت: داستان اثر درباره فرزندانی است که دیده نمی‌شوند و دروغ را یاد می‌گیرند اما در جامعه ما به این موضوع کم بها داده می شود.

وی افزود: دختر قبل به دنیا آمدنش فکرش از خودش جلوتر است و در سن‌های مختلف زندگی خود را می بیند اما در ۱۵ سالگی پدرش آن را به اشخاص دیگری می‌فروشد.
 
حق نژاد با بیان اینکه در خیابان این بی‌توجهی‌ها نسبت به فرزند زیاد به چشم می‌خورد، بیان کرد: چند ساله در خیابان‌ها بی‌توجهی خانواده‌ها را نسبت به کودکان دیده‌ام که چگونه حس آنها را سرکوب می کنند و نمیگذارند که او کودکی اش را بکند و ناخواسته خیلی زود بزرگ می شود.

وی با بیان اینکه پنج ماه بدنبال مجوز برای اجرای این اثر بوده ام عنوان کرد: زمان بسیاری برای گرفتن مجوز اجرا برای این نمایش گذاشته م که آخر مجبور به حذف قسمت هایی از آن شدم اما باز با این اوصاف نمایش پیام خودش را به مخاطب می رساند.

وی درباره دیده شدن اثر خود گفت: درستکه برای این نمایش خرج بالایی کرده ام و زحمت بسیاری کشیده ام اما دست آخر دلم می خواهد اثرم دیده شود حتی اگر تمام هزینه ها باز نگردد.

گفتنی است نمایش «من کودکی بودم که زود بزرگ شدم» به کارگردانی رسول حق نژاد در تماشاخانه دراما از ۲۰ خرداد الی ۱۵ تیر ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می رود.




انتهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار