کارگردان نمایش «خانه برنالد آلبا»:

صراحت در گفتار مدیرعامل جدید خانه تئاتر دیده می شود

کارگردان «خانه برنالد آلبا» درباره صراحت مدیر عامل جدید خانه تئاتر و نمایش خود گفت.

نادر نادرپور کارگردان نمایش «خانه برنالد آلبا» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود بیان کرد: نمایشنامه؛ زندگی یک خانواده ای را روایت می کند که پدرشان فوت کرده و مادر خانواده قدرت خانه را بدست گرفته است و ماجرای خواستگاری دخترانش کشمکش های داستان را به وجؤد می آورد.
 
وی در راستای اجرای این نمایش توسط میکائیل شهرستانی گفت: یک نمایشی را که بارها اجرا شده می توان از زوایای دیگری هم به آن نگاه کرد تا روی صحنه برد. از طرفی هر نمایشنامه به یک مسئله اجتماعی می پردازد که می بایست ما برای اجرا آنها را پررنگ تر کنیم.

نادرپور در راستای انتخاب نمایشنامه خارجی اظهار داشت: با توجه به سلیقه شخصیم و کمبود نمایشنامه های ایرانی که متاسفانه در دسترس نیستند و از آنجاییکه درام خوبی دارند نمایشنامه های خارجی را برای اجرا انتخاب می کنم.

کارگردان نمایش «خانه برنالد آلبا» درباره وفادار بودن به متن عنوان کرد: با توجه به اینکه نسبت به متن سعی کرده ایم در راستای آن پیش برویم اما شاعرانه ها را بیشتر کرد ایم و تغییراتی را در شخصیت های نمایش داده تا با ذهنیاتم نزدیک شود.

وی در راستای عوض شدن مدیر خانه تئاتر مطرح کرد: خوشبختاته مدیر عامل جدید خانه تئاتر حرف هایش را صریح تر واز حق و حقوقمان بیشتر دفاع خواهد کرد.زیراکه تابه حال برای افرادتحت پوشش خانه تئاتر هیچ بیمه ای رد نشده است.

وی در آخر درخصوص استقبال نمایش گفت: خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده ایم و مسئول تماشاخانه دراما همکاری و حمایت لازمه را از گروه ما داشته است همچنین مخاطبان اگر نمایش مورد قبولشان نبود می توانند پول بلیط را پس بگیرند زیرا این حق مردم است که از بین آثار در حال اجرا یک نمایش خوب ببینند.

گفتنی است نمایش «خانه برنالد آلبا» به کارگردانی نادر نادرپور از ۲۶ اردیبهشت الی ۱۱ خرداد در تماشاخانه دراما ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می رود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.