شهرکرد؛

بازدید مشاور وزیر جهادکشاورزی از طرح های کشت گیاهان دارویی

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح ملی گیاهان دارویی از طرح های کشت گیاهان دارویی و گل محمدی در استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرد.

بازدید مشاور وزیر جهادکشاورزی از طرح های کشت گیاهان دارویی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ پیمان یوسفی آذر مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح ملی گیاهان دارویی در سفر به این استان، از طرح های کشت گیاهان دارویی و گل محمدی در شهرستان های کیار و فارسان دیدن کرد.

مزرعه 330 هکتاری کشت گیاهان دارویی در دستنا و کاشت درختان مثمر بادام و انگور در 240 هکتار از اراضی شیب دار قلعه تک در شهرستان کیار و مزرعه 12 هکتاری کشت گل محمدی در چلیچه و کشت زعفران در 6 هکتار از اراضی روستای حاجی آباد شهرستان فارسان از جمله این طرح ها بود.

در این بازدید، مسائل و مشکلات مجریان طرح های کشت گیاهان دارویی و گل محمدی در چهارمحال و بختیاری بررسی و راهکارهای کاربردی برای این قبیل طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه شد.

ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی به همراه معاونین و مدیران این اداره کل و علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.