پایان کار رکابزنان با کسب 5 مدال طلا و نقره در مسابقات قهرمانی آسیا

نمایندگان کشورمان در رشته دوچرخه سواری پیست با کسب 2 مدا طلا و 3 مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا به کار خود پایان دادند و فردا وارد کشور می شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات قهرمانی آسیای دوچرخه سواری در رشته پیست به پایان رسید و رکابزنان کشورمان با 2 مدال طلا و 3 نقره عازم کشور شدند این مسابقات در  رشته های 4000 متر،200 متر بانوان و بزرگسالان،اومنیوم بزرگسالان، اسکرچ،یک کیلومتر جوانان و بزرگسالان و تعقیبی انفرادی بانوان،بزرگسالان،جوانان و دور امتیازی جوانان و بزرگسالان،کایرین و 500 متر برگزار شد.  
 
در فینال ماده تیم اسپرینت قهرمانی آسیا، تیم های ایران و چین با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم چین با زمان 44 ثانیه و 913 صدم ثانیه قهرمان شد و ایران با 45 ثانیه و 765 صدم ثانیه به مقام نایب قهرمانی رسید.همچنین رکابزنان محمد دانشور، حسنعلی ورپشتی و علی علی عسگری اولین مدال نقره کاروان ایران را در رشته تیم اسپرینت کسب کردند .
 
 
امیر حسین جمشیدیان یکی از رکابزنان تیم ملی جوانان است که موفق به کسب مدال طلای رشته اسکرچ جوانان شد و پس از آن محمد رجبلو موفق به کسب مدال نقره در ماده اسکرچ قهرمانی آسیا شد.  
 
محمد دانشور که لقب مرد طلایی پیست را گرفته است از دیگر رکابزنان رشته پیست است که در ماده یک کیلومتر با ثبت زمان 1 دقیقه و 3 ثانیه و 125 صدم ثانیه توانست رکورد ایران و خودش را شکسته و مدال طلای این رشته شود.
 
تیم بانوان رشته پیست اگرچه موفق به کسب مدال نشدند اما باید بگویم که این رکابزنان رکوردهای خوبی را نسبت به گذشته از خود باقی گذاشتند در صورتی که در گذشته تیم ملی بانوان در برخی از رقابتها حتی به خط پایان نمی رسیدند .
 
تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش پیست هم اکنون عازم ایران شدند و فردا صبح در تهران حضور دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار