قم؛

حضور گسترده مردم تیری در چشم دشمنان

آیت الله مقتدایی با بیان این که حضور گسترده مردم تیری در چشم دشمنان است گفت:باید قدردان قدم های مردم در راهپیمایی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛نایب رئیس جامعه مدرسین،آیت‌الله مقتدایی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: ملت مومن، انقلابی، متعهد و شجاع از ابتدای انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و از نظام و رهبری حمایت کرده‌اند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل شادی یاران و ناامیدی دشمنان دانست و گفت: این حضور تیری بر چشم دشمنان و اطرافیان آنهاست به همین علت باید قدرددان قدم‌های مردم در راهپیمایی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران پایداری خود بر آرمان‌ها را ادامه خواهد داد، اضافه کرد: خداوند متعال نیز این مقاومت را جهاد فی سبیل‌الله می‌داند و ما باید قدردان این حضور با شکوه مردم باشیم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز با شکوه، بی‌نظیر و مطلوب‌تر از سال‌های گذشته بوده است.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه حضور مردم نشان می‌دهد که در مسیر مقاومت نمی‌لغزند، تصریح کرد: خوشحال هستیم که این حضور با شکوه عزت نظام، اسلام و ملت را به دنبال دارد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل شادی یاران و ناامیدی دشمنان دانست و عنوان کرد: این حضور تیری بر چشم دشمنان و اطرافیان آنهاست به همین علت باید قدرددان قدم‌های مردم در راهپیمایی باشیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار