رئیس قوه قضائیه؛

زبان تحریم بر ملت ایران کارساز نیست

رئیس قوه قضاییه با بیان این که مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی پاسخی قاطعانه به تهدید کشورهای توطئه گر به ویژه آمریکا می‌دهند گفت:زبان تحریم بر ملت ایران کارساز نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله آملی لاریجانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشانگر بصیرت مردم است و این راهپیمایی پیام‌های بسیاری خواهد داشت.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نخستین پیام مردم به کشورهای توطئه‌گر جهان به‌ویژه آمریکا این است که زبان تحریم بر روی ملت ما کارساز نیست و مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی پاسخی قاطعانه به تهدیدهای آن‌ها می‌دهد.

وی با تأکید بر ایستادگی قاطعانه مردم در برابر آرمان‌های انقلاب گفت: این حرکت هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد، و مردم با بیعت مستحکم با امام راحل و مقام معظم رهبری در برابر تهدیدهای دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

آیت الله آملی لاریجانی بابیان این‌که پاسخ مناسب به تهدیدهای دشمنان خواهیم داد، عنوان کرد: حضور در این راهپیمایی به معنای بیعت با امام ، رهبری و نظام است و مردم ایران هرگونه تهدید را باقدرت جواب می‌دهند.

وی با اشاره به پابندی مردم به ارمان های نظام تأکید کرد:مسوولین باید جهاد و تلاششان را بیشتر کرده و در راه خدمت گذاری بر مردم بازنمانند و قطعاً این مسیر انقلاب ادامه خواهد  داشت و پیروزهای بسیاری درراه است.

رئیس قوه قضائیه  بابیان اینکه مردم ایران همواره وحدت خود را حفظ خواهند کرد، تصریح کرد: وجود برخی اختلافات میان مسئولان هیچ‌گاه در حفظ وحدت مردم خدشه‌ای ایجاد نکرده و در مسائل ملی این وحدت حفظ خواهد شد.

آیت‌الله آملی لاریجانی تصریح کرد: مسوولان با درک شرایط کشور برای خدمت به مردم آماده هستند و از تهدیدهای خارجی و داخلی واهمه ندارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار