چهره واقعی آمریکا امروز در جهان هویدا شده است

رئیس سابق رسانه ملی با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ و پوچ بودن ادعای حقوق بشر گفت:چهره واقعی آمریکا امروز در جهان هویدا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی پیش ازخطبه‌های نماز جمعه سیاسی امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا امروزه در جهان هویدا شده است گفت: با اقدامات اخیر آمریکا، مردم ایران و جهان بیش‌ از پیش با چهره واقعی این کشور آشنا شده‌اند، چرا که همه متوجه شده‌اند که ادعای حقوق بشر آمریکا کاملاً پوچ و بی‌اساس است.

رئیس سابق سازمان صدا بابیان اینکه شبکه‌های ایران در جهان قطع‌شده است، اظهار داشت: این هم یکی از نمونه‌های دروغین حقوق بشر آمریکاست که اجازه پخش شبکه‌های ایران را نمی‌دهد.

وی با اشاره به نقش مردم قم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم قم همواره در تاریخ انقلاب اسلامی حضور مؤثر و تأثیرگذاری داشته‌اند.

ضرغامی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران خاص‌ترین انقلاب در جهان است، تصریح کرد: انقلاب ایران ویژگی‌هایی دارد که در میان همه انقلاب‌ها بی‌بدیل است، چرا که در برابر همه توطئه‌ها پیروز شده و بر همه مشکلات فائق آمده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: پیشرفت‌های ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها چشمگیر است، چرا که با وجود تحریم توانسته در برخی از عرصه‌ها جایگاه اول منطقه و رتبه برتر جهان را به دست آورد.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: آنچه نیاز به بازسازی دارد، عقاید عده‌ای از خواص است که دانسته یا ندانسته به نفوذ دشمن به کشور کمک می‌کنند.

ضرغامی با اشاره به‌ضرورت وحدت در کشور، اظهار داشت: امروز بیش از همیشه به وحدت و انسجام نیازمندیم، همچنین لازم است از ایجاد دوگانگی و تفرقه در کشور جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار