اصفهان؛

107 شهر استان اصفهان فردا مملو از جمعیت خواهد شد

استاندار اصفهان گفت: به طور قطع و یقین، فردا خیابان‌های 107 شهر و هزار و 500 روستای استان اصفهان شاهد حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زگرپور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان لنجان که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد، ضمن تبریک این ایام مبارک اظهار داشت: امروز کارمان را با حضور در گلستان شهدا آغاز کردیم چراکه معتقدیم امنیت و آرامش مثال‌زدنی موجود در کشور به برکت خون شهدا، استقامت و پایداری ایثارگران، جانبازان و خانواده آن‌هاست و باید هر لحظه قدردان این زحمات باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی داشته که مهمترین آن تحقق شعار اساسی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پس از 38 سال است زیرا قبل از انقلاب 57، نظام حاکم بر ایران، فاسد، وابسته و مایه عقب‌ماندگی ملت بزرگ ایران بود ولی امروز شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قدرت منطقه و بازیگر اصلی بین‌المللی است.

استاندار اصفهان گفت: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها در مناسبت‌های مختلف به ویژه دهه مبارک فجر و هفته دولت سنت حسنه‌ای است که در نظام ما وجود دارد که دولت تدبیر و امید نیز به رغم همه محدودیت‌ها در دهه فجر امسال، 3 هزار و 730 پروژه با اعتباری بالغ بر 24 هزار میلیارد ریال را به بهره‌برداری رسانده که 10 هزار میلیارد ریال آن در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول 3 سال استقرار دولت تدبیر و امید، بیش از 12 هزار و 700 پروژه با اعتباری بالغ بر 105هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که بخش اعظم آن توسط بخش خصوصی و شهرداری‌ها بوده است.

زرگرپور با اشاره به پروژه‌های افتتاحی شهرستان لنجان در بخش تأمین آب روستایی اذعان داشت: پروژه‌های این شهرستان 2 وجه تمایز دارد، یکی اینکه روستاها به لحاظ مردم پاک دل و دین باور و همچنین تأمین امنیت غذایی و تولید کشاورزی در نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه‌ای دارند و دیگر اینکه تأمین آب شرب به عنوان نیاز اساسی مطرح است و کمبود آن و یا عدم کیفیت آن به هیچ وجه قابل تحمل نیست، بنابراین این پروژه نیاز اساسی روستاهای این شهرستان را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تأکید کرد: به طور قطع و یقین، فردا خیابان‌های 107 شهر و هزار و 500 روستای استان اصفهان شاهد حضور میلیونی مردم فهیم، شهیدپرور و ولایت‌مدار این استان در راستای تجدید میثاق با انقلاب، امام امت و مقام معظم رهبری خواهد بود و همگی نیک می‌دانیم که از منظر کشورهای خارجی، میدان امام(ره) اصفهان، پس از میدان آزادی تهران جایگاه ویژه و مهمی از نگاه دوربین‌های رسانه‌ای خواهد داشت.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.