اصفهان؛

افتتاح طرحهای عمرانی نطنز با حضور استاندار اصفهان

فرماندار شهرستان نطنز گفت: با حضور استاندار اصفهان و مسوولان محلی تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان نطنز به بهره داری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: فردا سه‌شنبه با حضور استاندار اصفهان و نماینده شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی تعدادی از پروژه‌های عمرانی و مخابراتی شهرستان نطنز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: افتتاح 54 طرح مخابراتی به‌ صورت هم‌زمان با اعتباری بالغ‌ بر 134 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی آماده‌ شده به بهره‌برداری می‌رسد که راه‌اندازی طرح 4.5G ازجمله این طرح‌هاست.

فرماندار شهرستان نطنز گفت: افتتاح بلوک زایمان بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز با هزینه 430 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و افتتاح بخش اورژانس بیمارستان فاطمیه بادرود که با اعتبار بالغ‌ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته‌ شده از جمله پروژه‌های بهداشتی است که فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: افتتاح 100 هزار مترمربع آسفالت راه روستایی با اعتبار بالغ‌ بر 20 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی است که به‌ صورت نمادین در روستای جاریان نطنز افتتاح می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح دبستان شهید قارداشی و مدرسه استثنایی جابربن عبدالله انصاری بادرود خبر داد و گفت: این دو مدرسه با اعتبار دولتی بالغ‌ بر 10 میلیارد ریال ساخته‌ شده ازجمله پروژه‌های است که با حضور استاندار اصفهان، نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.