اصفهان؛

بهره برداری از 20 طرح عمرانی در نجف آباد

20 طرح عمرانی شهرداری نجف آباد با اعتبار 400 میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،باغ گل ها، زورخانه شهدا، بوستان خدمت، عملیات انتقال پساب، آسفالت معابر، باغ موزه شهر، بلوارشریعتی، بلوارآیت، بلوار چناران و ارگ موزه شیخ بهائی از مهمترین این طرح ها است.

استاندار اصفهان درمراسم افتتاح این طرح ها گفت: با وجود مشکل های اقتصادی از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون 12 هزار و 700 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان بهره برداری شده است.

رسول زرگرپور با بیان اینکه توسعه و سازندگی در استان رو به رشد است، افزود: در دهه فجر سالجاری بیش از سه هزار و 400 طرح با اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال دراین استان افتتاح شد.

وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان نجف آباد بویژه شهرداری این شهر در سه سال گذشته، جهش و تحرک خوبی را از لحاظ عمرانی بوجود آورده اند که قابل تقدیر است.
زرگرپور افزود: شهرداری نجف آباد در زمینه فرهنگی و گردشگری نیز اقدام های خوبی انجام داده که نشان دهنده علاقمندی مسئولان به توسعه شهر و رتبه بالای شهرداری است.

شهردار نجف آباد نیز گفت: امروز همچنین عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با حضور استاندار اصفهان در این شهر آغاز می شود.

مسعود منتظری افزود: این طرح ها شامل ساماندهی خیابان امام شرقی، منتظری جنوبی و فرهنگسرای یزدانشهر با پیش بینی اعتبار 272 میلیارد ریال است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.