شیراز؛

بهره برداری از 3 طرح عمرانی و خدماتی در اشکنان

همزمان با دهه پرفروغ فجر عملیات اجرایی 3 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ‌بر 56 میلیارد ریال در اشکنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا راستیار رئیس اداره راه و شهرسازی لامردگفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت مسیر روستای خشت (khasht) و رکن‌آباد به سمت گردنه برم (beram) به طول 18 کیلومتر و مسیر روستای پاقلات به سمت اشکنان به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد و 200 میلیون تومان انجام شد.

راستیار افزود: کلنگ‌زنی خانه بهداشت روستاهای خشت و رکن‌آباد با اعتباری بالغ‌بر 230 میلیون تومان، افتتاح نمازخانه آموزشگاه قدس روستای پسبند با اعتباری بالغ‌بر 75 میلیون تومان از محل کمک‌های خیراندیش پسبندی حاج محمدباقر عباس شایسته و یک کلاس درس آموزشگاه قدس روستای پسبند با اعتباری بالغ‌بر 27 میلیون تومان از محل کمک‌های سازمان آموزش‌وپرورش فارس ازجمله طرح‌هایی بود که با حضور مسؤولان در بخش اشکنان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: بیش از 3 میلیارد تومان برای روکش مسیر 18 کیلومتری به سمت گردنه برم در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد خاطرنشان کرد: پاکت‌های مناقصه مسیر بریو به سمت اشکنان بازگشایی می‌شود که اداره راه و شهرسازی برای آن یک میلیارد تومان اعتبار گذاشته است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار