سیاست‌های ترامپ باعث مشکلات روحی برای مردم آمریکا شده است

پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا و سیاست‌های عجیب وی، مشکلات بسیاری را برای مردم آمریکا به همراه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یاهو؛ پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شده تا بسیاری از مردم این کشور در حالت شوک، ترس و ناراحتی قرار بگیرند. بر اساس گزارش های منتشر شده اقدامات ترامپ به افزایش سطح استرس، بی خوابی و بی قراری منجر شده است.

بسیاری از نویسندگان، این روزها در خصوص افزایش سطح ناراحتی، خستگی و ناآرامی های روحی صحبت کرده اند. بسیاری نیز آن را " ترامپ تراما " خوانده اند.

واژه تراما در پزشکی برای عکس العمل های روحی به حوادث ناگوار به کار می رود. یک متخصص در زمینه استرس در این باره اظهار کرد: "موضوع اصلی که باعث می شود استرس  بسیار تاثیرگذار باشد، خارج از کنترل بودن آن است. هنگامی که سیاست های در حال اجرای کشور از کنترل شهروندان خارج است و آن ها نمی توانند در آن تاثیری بگذارند، این موضوع می تواند به آن ها آسیب روحی شدیدی وارد کند."

وی در ادامه افزود: "در همین حال ذهن ما به شکلی طراحی شده است که می تواند استرس را در میان مردم تشخیص دهد. زمانی که همه اطرافیان ما با استرس مواجه هستند و ما نیز دائما در معرض پیام های منفی در شبکه های اجتماعی قرار گرفته ایم، تاثیر این موضوع بیش از اندازه افزایش یافته و می تواند به تراما منجر شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار