زنده بودن سه کارگر ارتفاعات جبال بارز تایید شد

3 کارگر گرفتار شده در برف ارتفاعات جبال بارز در روستای کوهستانی جشار جیرفت پیدا شدند و زنده هستند.

زنده بودن سه کارگر ارتفاعات جبال بارز تایید شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی گنج کریمی مدیرعامل هلال احمر استان گفت: عملیات جست‌وجو و امداد‌رسانی به سه نفر از گرفتار شدگان در برف از صبح امروز از سمت شهرستان بم آغاز شد به این امید که خبر جدیدی از مفقودین در برف یافت شود.

وی با اشاره به اینکه لحظاتی پیش در تماس ماهواره‌ای با تیم امدادی اعزام شده مشخص شد که این افراد زنده هستند گفت: حال هر سه نفر خوب است و تلاش برای برگرداندن آنها ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه روستای جشار در منطقه‌ای صعب‌العبور و در ارتفاعات جبالبارز قرار دارد اظهار کرد: برف سنگینی در آن منطقه وجود دارد و امدادگران درخواست اعزام بالگرد دارند که با توجه به شرایط آب وهوایی نامساعد فعلا امکان اعزام بالگرد نیست تا تصمیم جدید گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تیم امداد کوهستان هلال احمر به همراه گروه  امدادی آفروید بم از صبح امروز به سمت منطقه اعزام شدند خاطر‌نشان کرد: در صورت مساعد بودن هوا بلافاصله بالگرد به منطقه و برگرداندن گرفتار‌شدگان در برف اعزام می‌شود.

گفتنی است از 4روز قبل با گرفتار شدن 6کارگر شرکت خصوص همکار اداره برق در ارتفاعات جبال بارز سرگذشت سه کارگر مبهم بود که امروز اعلام شد این افراد زنده هستند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.