حمیدی:

رابطه بازها را از کولاکوویچ دور کنیم/ صربستانی ها رفیق باز هستند

کارشناس والیبال معتقد است صربستانی ها کارنامه خوبی ندارند ضمن این که توصیه پذیر و رفیق باز هم هستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جمشیدی حمیدی کارشناس والیبال در گفت و گو با رادیو جوان  درباره سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت: استوئیچف آخرین گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال به یک تیم ایتالیایی پیوست و نهایتا فدراسیون والیبال کولاکویچ را انتخاب کرد. کولاکویچ شخصیت وزینی دارد، معمولا کنار زمین حرکات اضافی ندارد و از تجربه خوبی برخوردار است. چنین شخصیت هایی می توانند به تیم ملی ما کمک کنند اما اصولا صربستانی ها کارنامه خوبی ندارند. رفیق باز و توصیه پذیر هستند. آن چه که اهمیت دارد این است که فدراسیون والیبال چه ترکیبی را در کنار وی قرار می دهد. افرادی باید در کنار سرمربی جدید حضور داشته باشند که منافع ملی را در اولویت قرار دهند. 

کارشناس والیبال اضافه کرد: کولاکویچ کارنامه خوبی در تیم ملی صربستان و در جوان گرایی دارد. اما ساختن نسلی جدید و دگرگونی در والیبال نباید به تلاش مربی محدود شود بلکه در این باره فدراسیون والیبال باید برنامه هایی را ترسیم کند. 

وی افزود: حضور و عدم حضور برخی ملی پوشان در المپیک باعث بروز حرف و حدیث هایی شد که نشان می داد لوزانو و کادر فنی تحت تاثیر عوامل جانبی بوده اند. تنها ولاسکو و پارک سون سو از مربیان تیم ملی بودند که به کسی اتکا نداشتند و توصیه پذیر نبودند. 

حمیدی اظهار داشت: رسانه، افکار عمومی و فدراسیون باید از سرمربی جدید حمایت کنند تا گره ای که در والیبال ایران به وجود آمده، باز شود و دوباره بتوانیم به المپیک برسیم. در گذشته تمام ترسمان این بود که بازیکنی از تیم ملی کنار گذاشته شود اما  امروز به دلیل آن که نیمی از مردم ایران والیبال بازی می کنند و به آن علاقه دارند، می توان به راحتی بازیکنانی را جایگزین کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار