رئیس فدراسیون والیبال صربستان:

کواچ را بخواهیم با فدراسیون ایران مذاکره می‌کنیم نه خودش!

در اخبار برخی از مطبوعات کشور صربستان در خصوص پیشنهاد همکاری فدراسیون والیبال این کشور به کواچ برای سرمربیگری تیم ملی مطالبی را درج کرده بود که از سوی بوریچیچ تکذیک شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ الکساندرا بوریچیچ، رئیس فدراسیون والیبال صربستان گفت: آن روزنامه رویاهای خود را در مورد سرمربی آینده صربستان نوشته است که حقیقت ندارد.

وی تصریح کرد: ما هیچ کاندیدایی را اعلام نکرده‌ایم و فعلا هم قصد چنین کاری را هم نداریم چون اصلا هنوز درباره "کولاکویچ" تصمیمی نگرفته‌ایم.

بوریچیچ افزود: کواچ یکی از بهترین مربیان دنیاست و من به صرب بودن وی افتخار می‌کنم اما او الان با ایران قرارداد دارد و ما اگر هم نیازی به مذاکره با وی باشد، مطمئن باشید با فدراسیون ایران تماس می‌گیریم نه با شخص کواچ.

رئیس کمیته کنترل مسابقات قهرمانی مردان جهان اظهارداشت: ما برای ایران احترام زیادی قائلیم و روابط خوبی هم با این کشور داریم و نمی‌خواهیم به این رابطه لطمه وارد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بي نام
۱۲:۰۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
از كواچ كه تيم رو تا اينجا توي دو تا تورنمنت مطرح يكي چهارم كردن و يكي ديگه جزء ششم تيم برتر نمودن ممنونيم، الان ديگه توقعات از واليبال بيشتر شده و توجه مسئولين هم بايد بيشتر بشه، اميدوارم كواچ و بچه هاي تيم در آينده موفقيت هاي بيشتري كسب كنند.
آخرین اخبار