گزارش کنفدراسیون والیبال آسیا از حضور کولاکوویچ در ایران

سایت کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به امضای قرارداد فدراسیون والیبال کشورمان با سرمربی مونته نگرویی پرداخت.

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارش خود نوشت: فدراسیون والیبال ایران با انتصاب ایگور کولاکوویچ  به جای لوزانو، به 9 ماه انتظار خود برای معرفی سرمربی تیم ملی مردان پایان داد.
این مربی 51 ساله قراردادی 2 ساله با فدراسیون ایران به امضا رساند که که قابلیت تمدید تا 2 سال دیگر را نیز دارد.
در ادامه این گزارش ،صحبت‌های محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران نقل شده و آمده است: هدف اولیه فدراسیون والیبال ایران ساختن یک تیم رقابتی و قدرتمند برای المپیک توکیو 2020 است. اجماع اعضای هیات رئیسه فدراسیون این بود که کولاکوویچ می‌تواند این هدف را محقق سازد.
سایت کنفدراسیون والیبال آسیا در ادامه گزارش خود می نویسد ،این مربی مونته نگرویی ، تجارب و وموفقیت های بسیاری را به عنوان سرمربی تیم ملی صربستان به همراه دارد.

تیم صربستان با  هدایت کولاکوویچ در سال 2010 به مدال برنز رقابت های جهانی دست یافت. کسب مدال های نقره در لیگ جهانی سال های 2008 و 2009  و مدال برنز لیگ جهانی سال 2010 از دیگر افتخارات این مربی با صربستان است.

در پایان این گزارش آمده است، در سال‌های اخیر، ایران به یکی از قدرت های رو به رشد والیبال جهان تبدیل شده است .این تیم در المپیک ریو در نخستین تجربه  المپیکی خود، به مرحله یک‌چهارم نهایی این بازی‌ها راه پیدا کرد.

ایران در مسابقات جهانی 2014 در رده ششم قرار گرفت. این تیم همچنین در سالهای 2011 و 2013 در مسابقات آسیایی قهرمان شد و لیگ جهانی 2014 را نیز با عنوان چهارمی به پایان رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار